خانه ای با قطعات ارزشمند چینی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

   

        خانه ای با قطعات ارزشمند چینی

 

یک شهروند چینی با جمع آوری قطعات  ظروف چینی وبورسلین یک خانه قدیمی رابه اثری زیبا و بی نظیردر جهان  تبدیل کرد.
این شهروند50 ساله و مبتکر و با ذوق چینی که Zhang Lianzhi نام دارد، با جمع آوری قطعات ارزشمند چینی و بورسلین و کریستال یک خانه قدیمی را درمدت4 سال تزیین وبه آثاری بی مانند  نه تنها در چین، بلکه در جهان تبدیل کرد.

 

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

  

این خانه  بیش از یکصد سال قدمت دارد و در گذشته محل سکونت وزیر دارایی چین بوده ودرسال1949 به بانک تبدیل شد ، اما سپس به  صورت خانه ای متروکه در آمد. 

Zhang Lianzhiآنرا به مبلغ 160000دلار خریداری کرد وپس از4 سال آنرابه زیباترین  خانه در جهان تبدیل کرد.

 

 

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

 
این خانه 3000 متر مربع مساحت دارد وبا 400میلیون قطعه بورسلین و16 هزار قطعه چینی قدیمی و300 قطعه سرامیک اصلی و 20 تن قطعات کریستال اصلی تزیین شده است. دیوارهای این خانه نیز با 300گلدان از جنس بورسلین تزیین شده است و به همین جهت این دیوارها " دیوارهای ثروت" نامگذاری شده است ، زیرا قطعات به کار رفته در این دیوارها نزدیک به دو میلیارد " یوان" برای Zhang Lianzhi هزینه برداشته است.

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين


این خانه در ماه سپتامبر2007 به عنوان موزه در برابر گردشگران سراسر جهان گشوده شده است.

 

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

  
منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

 

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

 

منزل مدينة Tianjin الصينية - منزل مشيد بالكامل من البورسلين

    از وبلاگ    گستره  نیز بازدید فرمایید...

 

                                                

 

 

                                                                                               


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:13 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت